Німецький журналіст написав книжку про німецьких дурнів

Невтішний діагноз сучасному німецькому суспільству поставив відомий журналіст, у минулому головний редактор популярних журналів “Штерн” і “Темпо”, Міхаель Юргс у виданій нещодавно книзі “Мілководдя” (Seichtgebiete). У книзі, з рецензією на яку виступила “Німецька хвиля”, він дав воістину безжалісну оцінку інтелектуальному рівню своїх співвітчизників.

“Чому ми безсоромно дурнішаємо”, – такий підзаголовок дав своїй книзі Міхаель Юргс. Ідіотизм захльостує Німеччину, вважає він. “Німеччина дурнішає і, загалом, цьому навіть не чинить опір”, – пише журналіст. Причому боротися із загальним отупінням, на його думку, безглуздо.

Автор пише в своїй книзі виключно про дурнів німецьких. І особливо це підкреслює. “Дурнів, бовдурів і тупоголових вистачає і в інших країнах, вони завжди складають певний відсоток в будь-якому народі. Але чужі дурні мене, чесно кажучи, мало турбують, – відзначає він. – Я з ними майже не стикаюся. Зате з нашими, вітчизняними, доводиться мати справу щодня. І з кожним днем їх стає все більше”.

На його думку, досить поглянути, що показують приватні телеканали, щоб у цьому переконатися. Одним з показників загального отупіння Німеччини Міхаель Юргс називає “медійний ексгібіціонізм”. Раніше якось не прийнято було публічно говорити про секс, взагалі про інтимні речі, і про гроші. Тепер ні про що інше й не говорять, пише він.

“Німецька мова, якою говорить країна, стала невимірно біднішою з тих пір, як лексику і граматику стали визначати електронна пошта, чат і СМС”, – пише Міхаель Юргс. Це стосується, в першу чергу, молодіжного сленгу, пише Освітній портал