Будьте здорові!

Мумі-мама, героїня безсмертного циклу про Мумі-тролів, казала якось: “Не те добре, що добре, а що до чого личить”. І з цим важко не погодитися. Починаючи від класичного вже прикладу київських рекламістів, які розмістили поруч два біл-борди, на одному: “Альоша, поздравляем с днем рождения”, а на другому: “Мама чому я урод?”

Комбінація вийшла неперевершеною, і залишається тільки поспівчувати бідолашному Альоші та його родині – я теж колись учився у школі, тому можу собі уявити, як стали прозивати хлопчика після цього. Сподіваюся, це стало наукою всім, хто хоче виставляти на загальний огляд свої родинні свята та традиції. Родинне – родині, публічне – громаді.
Цей випадок я згадав не просто так. Бо полтавський вчитель пан Володимир Семиноженко прислав мені новий випуск каталогу “Клуб Сімейного Дозвілля”, який пропонує… Втім, дивіться самі.
Якщо разом із “Чоловічим здоров’ям” ви замовите “Жіночі хвороби”, покупка обійдеться дешевше. І це логічно. Такий собі родинний комплект. Як на мене, сюди варто було би додати “Дитячий пронос” і запропонувати покупцям додаткову знижку. Маркетинг, панове, це – двигун сучасної торгівлі. Пам’ятаєте, як у соціалістичні часи продавалися продуктові набори – шампанське, консерва, гречка та ковбаса в одному пакунку? Сьогодні ця варварська практика позаду, однак вміння створити звабливу пропозицію цінується. Візьміть, шановні чоловіки, до свого здоров’я ще й жіночі хвороби. А вам, любі жінки, в комплекті з вашими хворобами пропонуємо чоловіче здоров’я. Хай вони будуть здорові. Хай усі будуть здорові! А особливо ті, хто створює такі шедеври. І пану Семиноженку здоров’я та гострих очей. Дивіться, не пропускайте здібних булочок та надсилайте їх мені.
Вашому вічно
Тролеві Кумле.
А головне – будьте здорові – і жінки, і чоловіки!

Троль Кумле: