Американський McDonald’s роздаватиме книжки

*

Мережа фастфудів McDonald’s в листопаді замінить іграшки , які супроводжують Happy Meal, паперовими книгами. Крім того, компанія починає поширювати електронні книги.

 

У листопаді компанія McDonald’s планує роздати дітям у США понад 20 мільйонів примірників книг. Кожну порцію Happy Meal буде супроводжувати одна з чотирьох книг англійською або іспанською мовою, герої якої – динозавр, коза, бодібілдер і птиця – шукають способи правильно харчуватися, а коли знаходять їх, знаходять щастя і душевний спокій. Крім паперових версій компанія збирається роздавати електронні версії книг. Акція з розповсюдження паперових книг, яка триватиме з 1 по 14 листопада 2013 року, покликана з одного боку, привчити дітей до читання, а з іншого – допомогти у формуванні здорових звичок у їжі .

 

Це не перший експеримент McDonald’s з роздачею книжок. Пілотна акція проводилася в січні 2012 року в Англії: було роздано 9 мільйонів книг. За словами представників компанії, 90 % батьків позитивно оцінили акцію і запропонували рекламувати книги частіше. У зв’язку з цим у найближчі два роки McDonald’s збирається продати у Великобританії понад 15 мільйонів книг.

 

Серед Е-книг, які будуть доступні через спеціальний додаток для телефону McDonald’s Happy Meal App, будуть не тільки електронні версії паперових книг. Для цього компанія замовила створення ілюстрованих електронних книг у ряду видавництв, у тому числі британської DK Publishing, друкована продукція якого високо цінується. Роздача електронних книг триватиме до кінця 2014 року: кожного місяця McDonald’s буде давати доступ до чергової книги із серії «Великі міста світу». При цьому отримати електронну книгу можна буде не тільки при покупці Happy Meal .
Журнал Forbes бачить в політиці McDonald’s вихід для тих видавців, які бояться глобального контролю над книготоргівлею з боку компанії Amazon. «Люди отримують доступ до книг в тих місцях, де найменше чекають їх отримати, і це дозволяє видавцям розширити групу потенційних покупців», – зазначає видання.