Найбільша британська кампанія у підтримку книгарень Books Are My Bag стартує у вересні

Книжкові магазини Сполученого Королівства вже закупили понад 260 тисяч полотняних сумок з написом Books Are My Bag і з вересня почнуть приманювати старих і нових клієнтів.

Як повідомляє журнал Bookseller, у Великобританії книготорговці від мала до велика активно готуються брати участь у найбільшій (якщо вірити організаторам – Асоціації книгопродавців), що проходили коли-небудь в країні, кампанії з підтримки книжкових магазинів і читання. Суть дійства під назвою Books Are My Bag буде полягати у поширенні серед клієнтів книгарень полотняних сумок з відповідним написом (обігрується використання слова bag в розмовному значенні, завдяки якому девіз можна перекласти як «Книги мені до душі», «Книги – це моє») .

Асоціація піарить свою ініціативу без перебільшення масштабно: презентована вона була на Лондонському книжковому ярмарку у квітні, після чого про себе в якості учасників стали заявляти все більше книготорговців. У їхньому числі опинилися як великі ритейлери, включаючи Waterstones, W H Smith, Blackwell’s, Easons та John Smith’s, так і невеликі незалежні книготорговельні точки по всій країні. У підсумку, на сьогодні учасниками акції готові стати 1805 книгарень, які замовили вже в загальній кількості 260 тисяч сумок. За словами представників оптовика Бертрамс, який займатиметься постачаннями сумок, на старті розмах буде порівнянний з початком продажів супербестселера на кшталт чергової частини «поттеріани».

Офіційно кампанія розпочнеться 14 вересня, першими власниками сумок (після тих, кому пощастило взяти участь у презентації на Лондонській ярмарку) стануть знаменитості, за участю яких буде проведена фотосесія. Потім деяку кількість сумок кожна з книгарень роздасть безкоштовно на спеціальному святковому заході, а потім вони будуть видаватися в якості бонусу при купівлі певного числа книг. І, зрозуміло, продаватися окремо для всіх охочих. Організатори сподіваються створити свого роду тренд: сумки стануть частиною стилю читачів, а книгарні зайвий раз привернуть увагу старих клієнтів і отримають нових.

Pro-books