У Нідерландах розробили “барометр книжкової торгівлі”

Професійне об’єднання учасників голландського книжкового ринку запропонувало книготорговцям (e першу чергу – незалежним) онлайн-інструмент, який дозволяє отримувати поради щодо стратегії розвитку.

Як повідомляє журнал The Bookseller, Асоціація книготорговців Нідерландів запустила в допомогу гравцям книжкового ринку онлайн-інструмент під назвою «барометр книжкової торгівлі», розробка якого велася під безпосереднім керівництвом директора об’єднання Майкла ван Евердінгена (Michael van Everdingen).

 

Суть роботи нового сервісу полягає в наступному: будь-який незалежний кніготорговець відповідає онлайн на анкету з п’ятдесятьох питань, які стосуються поточного стану магазину, його асортиментної та кадрової політики, стратегії роботи з контентом в електронному форматі, взаємодії з покупцями та технічних аспектів роботи. На основі зібраних даних генерується спеціальний звіт з рекомендаціями щодо того, як можна збільшити ефективність роботи магазину, на які аспекти варто звернути увагу і навіть з прикладами тих рішень, які дозволили впоратися з якими-небудь проблемами іншим колегам-книготорговцям.

Ван Евердінген презентував онлайн-«барометр» на спільній конференції Європейської та Міжнародної федерацій книготорговців в Брюсселі, яка відбулася на початку травня, і заявив, що цим інструментом скористалися вже 176 незалежних книготорговців в Нідерландах, а також місцева книготорговельна мережа Bruna і книжковий онлайн-ритейлер Libri.

Pro-books.ru