Мер Лондона вклав півмільйона фунтів у розвиток дитячого читання

У Сполученому Королівстві за підтримки найбільших видавництв та місцевого цифрового представництва ритейлера Barnes&Noble активізувалася кампанія з підтримки дитячого читання і поширенню грамотності.

Як повідомляє Evening Standard, в британській столиці набирає обертів кампанія з боротьби з неписьменністю серед дітей, що стартувала 2 роки тому безпосередньо з ініціативи газети та за підтримки міської влади. Інвестиції в розмірі мільйона фунтів стерлінгів (половина коштів надійшла з фонду мера Лондона) дозволили спеціально підготувати 700 волонтерів, які допомогли вже в цілому більше ніж двом тисячам дітей, що навчаються у сотнях початкових шкіл і що зазнають труднощі з читанням.

Тепер до справи підключилися найбільші видавництва, включаючи Hachette, HarperCollins, Penguin і Random House, а також британське цифрове представництво ритейлера Barnes & Noble. Спеціально для волонтерів підготовлена ​​тисяча рідерів Nook, в бібліотеці кожного з яких будуть доступні тексти дитячої літературної класики, а також популярні сучасні бестселери, включаючи, наприклад, повість «Чарлі і Шоколадна фабрика» Роальда Даля. Знову планується робота в лондонських школах, але крім цього в середині майбутнього літа заплановано кульмінацію тієї ж компанії: на Трафальгарській площі відбудеться грандіозний фестиваль, де читати дітям книги будуть вже відомі британські літератори. Організатори припускають, що в заході візьмуть участь кілька тисяч дітей.

Поки ж приклад читцям подали мер Лондона Борис Джонсон і бізнесмен, власник газет Evening Standard і The Independent Євгеній Лебедєв. В одній зі шкіл Джонсон днями читав дітям повість Кеннета Грема “Вітер у вербах», а Лебедєв – казку Оскара Уайльда «Велетень-егоїст».

ПроБукс