Facebook презентував логотип кирилицею

Про це заявила представник компанії в Росії Варвара Фефілова.

Вона уточнила, що розробники наразі лише тестують кириличний логотип. Про його впровадження на постійній основі поки не йдеться.

“Це просто тест, одна з можливостей, ймовірностей, ФБ постійно щось тестує, часто користувачі цього навіть не помічають”, – відповіла Фефілова.

Представниця компанії також натякнула,  що подібне тестування проводилося і в інших мовних локалізаціях Facebook.


Що цікаво, користувачі цієї соцмережі можуть самі вибирати мову інтерфейсу. Проте досі сам логотип компанії на інші мови ще не перекладали.

До слова, російськомовна версія Facebook була запущена в червні 2008 року. Компанія Amarena Corp підрахувала, що у березні цього року кількість російськомовних користувачів соціальної мережі становила приблизно 9 млн осіб.

Зазначимо, Facebook є найпопулярнішою соціальною мережею світу і загалом налічує близько мільярда активних користувачів.

Щодо останніх новинок від Facebook, то на початку квітня компанія Марка Цукерберга разом з HTC презентувала спільний смартфон HTC First.

Ipress.ua