Покоління Facebook читає більше книжок, ніж старші люди

Нещодавно проведене дослідження показало, що молодих американців марно звинувачують у тому, що вони завязли в інтернеті і не здатні прочитати щось довше за повідомлення в соціальних мережах. Насправді громадяни США у віці від 16 до 29 років продовжують читати книги.

Молоді американці продовжують зберігати стійкий інтерес до читання, показали результати дослідження, нещодавно проведеного організаціями Research Center’s Internet і American Life Project.

Кетрін Зікур (Kathryn Zickuhr), основний автор дослідження, відзначає: «Ми з’ясували, що приблизно вісім з десяти американців у віці до 30 читали книгу в минулому році. Серед старшого покоління цей показник навіть трохи менше – сім з 10 дорослих. Можна легко зробити висновок, що молоді люди зацікавлені в читанні, а це значить, що вони і далі будуть читати книги, використовуючи найрізноманітніші носії».

Дослідниця також зазначила, що «покоління Facebook» не планує цілком відмовлятися від паперових книг: «Незважаючи на те, що молодь активно користується сучасними технологіями, ми не чули від наших респондентів, що вони хотіли б повністю замінити друковані книги електронними. Вони розглядають обидва види видань як частину загальної екосистеми, й електронні книги просто доповнили життя молоді, допомогли зробити читання більш мобільним – букридер дозволяє читати в черзі, у транспорті і інших ситуаціях, коли важко носити з собою об’ємні паперові томи. При цьому деякі фанати читання купують улюблені книги на всіх можливих носіях та в будь-якому варіанті видання. Таких людей багато, наприклад, серед шанувальників епопеї про Гаррі Поттера».

Також організаторами дослідження було відзначено, що в той час, як багато бібліотек шукають способи привернути до себе молодь і підлітків, цей контингент читачів абсолютно не проти проводити там час, правда, тінейджери б воліли оновлений формат бібліотечних приміщень – щоб там можна було не тільки читати , сидячи за столом, але і тусуватися, спілкуватися, проводити час з друзями.

Pro-books