У Китаї з’явиться алкоголь імені нобелівського лауреата

Фото: lenta.ru

Shanghai Daily у випуску від 30 жовтня повідомляє: алкогольний бренд, співзвучний імені Мо Яня, нобелівського лауреата 2012-го року з літератури, проданий за 10 мільйонів юанів – це близько 1,6 мільйонів доларів США.

 

Продавець – пекінський інженер по прізвищу Ху – шість років тому зареєстрував бренд «Мо Янь Цзуй» (Mo Yan Zui). Це цитата з древньої китайської поеми, у перекладі означає «Мовчи, коли ти п’яний». В іншому варіанті перекладу це «П’яний Мо Янь». Ідея зареєструвати такий товарний знак, пояснює журналістам Ху, прийшла до нього, коли він сам напився.

 

Всі ці шість років, каже інженер, ніхто не цікавився даним брендом, проте після вручення Нобелівської премії Мо Яню відразу кілька алкогольних компаній захотіли купити цей товарний знак.

 

Інженер відмовився назвати компанію, що купила бренд “Мо Янь Цзуй”, але сказав, що збирається пожертвувати на благодійність частину прибутку від угоди.

 

Нагадуємо, що письменник Мо Янь отримав Нобелівську премію з літератури в жовтні цього року “за галюцинаційний реалізм, з яким він змішує казку, історію і сучасність”. Мо Янь (в перекладі “Мовчи”) – псевдонім 57-річного почесного доктора філології гонконгівського університету, письменника Гуань Моє.

Новости литературы