Читачі Британії та США хочуть платити за е-книги переглядом реклами

47,5% американських і 51,9% британських покупців книжок вибирають спонсоровані рекламою безкоштовні електронні книги, а не ті, за які треба заплатити хоча би $ 1.

Дослідження читацьких уподобань у сплаті за е-книги було проведене серед 5000 читачів у США і Великобританії компанією eBookPlus, яка називає себе піонером ринку спонсорованих рекламою електронних книг. За даними опитування в США:

45,7% читачів вважають за краще безкоштовні електронні книги з рекламою (15-секундним промо-роликом на початку глави);
20,8% готові платити $ 0,99 за електронну книгу без реклами;
9,1% згодні платити до $ 2,99 за версію без реклами;
10,3% згодні платити до $ 19,90 за версію без реклами;
14,1% воліли б завантажити піратську версію.

У Великобританії дані схожі:

51,9% вважають за краще безкоштовні електронні книги, з 15-секундною рекламою на початку глави;
15,2% готові платити до $ 0,99 за версію без реклами;
12,5% згодні платити до $ 2,99 за версію без реклами;
9,4% говорять, що заплатять до $ 19,90 за е-книгу без реклами;
11% віддають перевагу незаконній версії.

За заявою Лео Марка (Leo Mark), генерального директора і співзасновника eBookPlus, люди пояснюють свої відповіді тим, що звикли до безкоштовного контенту в інтернеті, до того ж вони не хочуть платити за те, що не можна помацати, комусь позичити або перепродати. Реклама робить безкоштовними програми на радіо і телебаченні, так чому б цифровому книжковому ринку не піти по тому ж шляху?

Лео Марк також зазначає, що створення подібної ситуації на ринку буде безпрограшним у зв’язку з тим, що рекламодавці не тільки зможуть просувати свої продукти серед більш освічених людей, які читають книги, але й отримають можливість розміщувати рекламу в книжках «за інтересами». До того ж, випуск електронної книги – справа настільки гнучка, що всі читачі зможуть отримати її різні версії, згідно своїм запитам. І якщо хтось вважає, що книги – це останній сховок від реклами, він зможе придбати е-видання за його повну вартість.

 

За матеріалами Pro-books