Кожен п’ятий віденський школяр не розуміє друкований текст

Кожен п’ятий школяр молодших класів у Відні (Австрія) має серйозні проблеми зі сприйняттям письмових текстів, і практично не розуміє їхнього змісту.

Саме такі невтішні підсумки показало в минулому році перше Віденське тестування школярів з перевірки їхніх навичок читання.

За рік, що пройшов від першого тестування, ситуація практично не змінилася. Тестування поточного, 2012 року, показало сумний результат: 20,5% дітей столиці Австрії мають проблеми з читанням.

У дослідженні брали участь 31 000 учнів четвертого та восьмого класів. Президент міської шкільної ради Сюзанна Брандштайдль була змушена повідомити, що поліпшення в порівнянні з минулим роком, незважаючи на вжиті заходи, у зв’язку з таким несподівано великим процесом неписьменності, вкрай незначні.

Надалі передбачається проведення аналогічного тестування серед учнів третього і сьомого класів.

Причому, як не дивно, найбільш серйозні зміни на краще були зареєстровані серед учнів, які традиційно відносяться до груп ризику, особливо серед дітей з сімей іммігрантів. Незважаючи на те, що їм спочатку доводиться долати мовний бар’єр, а може бути – саме через це, діти-іммігранти як раз і показують найкращі результати в тестуванні, залишаючи позаду своїх «благополучних» місцевих однокласників.

Брандштайдль звернула увагу, на те, що 3700 школярів, які показали минулого року низькі результати, тепер продемонстрували значні поліпшення. Але, на жаль, дослідження показують, що успіхи дітей зменшуються з дорослішанням.

Новости литературы