У Китаї на обкладинках паперових книг з’явиться реклама

Представники китайської книжкової галузі вирішили надати підтримку традиційній друкованій книзі в досить неоригінальний спосіб – але із серйозним розмахом.

Як повідомляє газета China Daily, щоб «забезпечити традиційній книжковій галузі розвиток і допомогти їй вижити», видавці в Китаю починають тестувати масштабне нововведення: друкувати на обкладинках книг рекламу. За словами Лі Баожонга (Li Baozhong), заступника голови Асоціації видавців Китаю, першою ластівкою стала книга «Мій син, Йо-йо», що з’явилася у продажу в березні та яка написана матір’ю знаменитого віолончеліста китайського походження Йо-йо Ма. На задній стороні обкладинки прямо під пасажем про материнську любов розташувався логотип великої китайської текстильної мануфактури.

У найближчому майбутньому книги, обкладинки яких будуть «прикрашені» аналогічним чином, підуть буквально конвеєром: Асоціація видавців в 2011 році уклала угоду з великим пекінським рекламним агентством. За його умовами, паперова книжкова продукція більш ніж сотні видавництв з усієї країни буде використовуватися в якості рекламного майданчика. Істотно, що ідеться не про окремі товари – модуль може являти собою тільки логотип того чи іншого комерційного підприємства. Також діє і ще одна умова: сфера діяльності компанії, яка рекламується за допомогою того чи іншого видання, повинна певним чином співвідноситися з темою книги. Наскільки вийде реалізувати саме цю задумку, поки незрозуміло.

За кожен проданий примірник книги агентство буде відраховувати видавцеві суму в еквіваленті від одного до двох центів. Лі вважає, що обкладинки книг можуть використовуватися для розміщення реклами на тих же правах, що й газети або журнали. Традиційне уявлення про те, що цей майданчик має особливі переваги, потребує перегляду. Особливо в сьогоднішніх умовах, коли вся індустрія перебуває в процесі глобальної реструктуризації.

Pro-books