McDonald’s у Великобританії до дитячого обіду додає книжку

Масштабна акція, організована мережею ресторанів швидкого харчування в партнерстві з видавництвом HarperCollins, вважають, посприяє підвищенню рівня грамотності британських дітей.

Як повідомляє газета The Daily Telepraph, у британських точках мережі McDonald’s вчора стартувала кампанія, формально спрямована на просування дитячого читання: протягом найближчих чотирьох тижнів у комплекті з популярним обідом Happy Meal кожна дитина отримуватиме не звичну іграшку, а книгу відомого дитячого письменника Майкла Морпурго (плюс пальчикову ляльку, що представляє одного персонажа з шести творів книжкової серії Mudpuddle Farm).
Великим є розмах акції, яку McDonald’s проводить у партнерстві з місцевим підрозділом видавництва HarperCollins за підтримки Національного фонду грамотності Великобританії: всього планується роздати близько 9-ти мільйонів книг. Кампанія активно анонсувалася, зокрема, на телебаченні і буде рекламуватися цілий місяць. Основна мета, згідно із заявою представників мережі – підвищити рівень грамотності серед дітей та прищепити їм любов до творчості. Директор фонду-партнера Джонатан Дуглас нагадав, що за результатами одного з недавніх досліджень, кожна третя дитина в Британії не має власних книг, тому рішення McDonald’s надати широкий доступ до популярної дитячої літератури і надихнути батьків і дітей на спільне читання, а це гідно найбільш активної підтримки.

Оглядачі ЗМІ підрахували, що в 2011 році в Британії в середньому на тиждень продавалися 1160000 дитячих книг, відповідно, у місяць – 6,4 мільйона. McDonald’s, таким чином, на чотири тижні стане «ритейлером»-рекордсменом в сегменті літератури для дітей. Компанія, найімовірніше, за допомогою акції сподівається також покращити власний імідж: спершу, після того як почастішали обговорення шкідливих компонентів у стравах дитячого меню мережі, його довелося урізноманітнити натуральними продуктами. Тепер же заклопотаність актуальною суспільною проблемою – наступний, цілком закономірний крок нової стратегії.

Pro-books