Грандіозна відеореклама книгарні в Торонто

У повному розумінні цього слова, грандіозна реклама книгарні, яка взагалі-то навіть і не виглядає як реклама.

Красива легенда про те, як добровольці у вигляді щасливої ​​сімейної пари (зовсім випадково працюють в рекламному агентстві Lowe Roche в Торонто) задумали створити креативний відеоролик про те, чим займаються книги в той час, як більшість читачів переходять на сучасні електронні версії.
Не бажаючи нудьгувати і припадати пилом на полицях, книги взялися за тренування своїх танцювальних навичок. Креатори витратили не одну безсонну ніч, переставляючи десятки сотень книг у потрібному порядку для того, щоб зняти це захоплююче стоп-моушен відео. Взагалі, звичайно, вражає титанічна праця, витрачена на втілення цієї концепції в життя.

Добровольці успішно донесли до глядача не тільки основний месседж «Немає нічого кращого, ніж справжня книга», але й контакти книжкового магазину в описі YouTube ролика, у якому проходили настільки масштабні зйомки. Одним словом, спрацювали на відмінно! Враховуючи, що за 3 дні відео вже зібрало понад 300 тисяч переглядів, двері книгарні стали поскрипувати в десятки разів частіше.

Pro-books