“Читалка” Kindle обігнала Гаррі Поттера

Інтернет-рітейлер Амазон оперативно відзвітував про свої досягнення за результатами передсвяткового сезону. Всього пару тижнів тому засновник і глава компанії Джеф Безос (Jeff Bezos) заявив про продані “мільйони” оновлених моделей Kindle і про те, що за два з половиною місяці було продано більше пристроїв, ніж за весь минулий рік.

Тепер, як з’ясувалося з офіційного прес-релізу Amazon, Kindle став найбільш затребуваним продуктом в історії рітейлера. За п’ять місяців з часу офіційного релізу Kindle Kindle і Wi-Fi 3G за результатами продажів ці пристрої обійшли попереднього абсолютного лідера, позицію якого досі утримувала за собою сьома і остання книга епопеї про Гаррі Поттера (“Гаррі Поттер і фатальні мощі”).

За словами Безоса, багато покупців Kindle є також власниками планшетних комп’ютерів. У той час як “таблетки” використовуються для перегляду кіно, ігор і роботи в Мережі, букридер Kindle потрібні власне для читання електронних книг. Тим більше, що вони важать менше, працюють від батарей довше, у меншій мірі стомлюють очі і коштують при цьому значно дешевше. Переліку недоліків пристрою від глави Amazon ніхто й не чекав.

25 грудня максимальне число нових користувачів активували свій новий Kindle. У цей же день було продано рекордну кількість електронних книг в Kindle Store. Основним бестселером різдвяного дня стала книга “Дівчина з татуюванням дракона” Стіга Ларссона, і цей-таки бестселер користувачі Amazon частіше за інших вибирали в якості подарунка. Серед інших книжкових хітів – нові книги Джона Грішема (сповідь) і Лори Хилленбранд (Unbroken), а також мемуари Джорджа Буша, які претендують на статус головного американського бестселера в жанрі нон-фікшн.

ПроБукс