Американські студенти не в захваті від електронних книжок

У результаті нещодавнього опитування у США з’ясувалося, що найбільш сприйнятлива до інновацій категорія читачів – молодь – поки не поспішає назустріч ринку цифрових видань і рідерів.

Дослідження другий рік поспіль проводилося компанією OnCampus Research, яка є підрозділом Національної асоціації магазинів ВНЗ. Минулого року з’ясувалося, що 74% студентів вважають друковану книгу кращою за електронну. Фахівці вирішили провести опитування повторно, керуючись тим, що рік був насичений подіями, важливими для розвитку ринку електронних книг і пристроїв для їх читання. На початку жовтня вони зібрали дані анкет більше шести сотень студентів.

Як повідомляє журнал Publishers Weekly, результати підтвердили скромний інтерес студентів до практики використання цифрових книг – враховувався, зрозуміло, тільки легальний контент. Як з’ясувалося, лише 13% респондентів придбали протягом останніх трьох місяців електронну книжку. При цьому більше половини з них – 56% – зробили покупку тільки тому, що цифрове видання було необхідно для навчання.

Спеціалізовані пристрої для читання електронних книг також користуються досить скромною популярністю – і це більш показово, якщо врахувати той факт, що контент можна роздобути і безкоштовно. Тільки 8% респондентів заявили, що є власниками рідера. 59% з тих, у кого власного пристрою немає, не планують купувати його в найближчому майбутньому. З тих студентів, хто купував електронні книги, переважна більшість – близько 77% – читали їх з екрану лептопа або нетбука. Що стосується користувачів спеціалізованих пристроїв, то 31,4% з них у якості «читалки» використовують Kindle різних моделей, 23,9% – iPhone, 21,6% – Nook, 13,7% – Sony eReader. Близько 14% є власниками планшетника iPad і загальний інтерес до цього пристрою досить високий, хоча студенти не уточнювали, чи тільки читання приваблює їх у даному випадку.

На думку професіоналів, існує велика імовірність того, що нинішнє покоління молоді все-таки опиниться в великій мірі «втраченим» для виробників цифрового контента і рідерів. Наступне, швидше за все, виявиться більш лояльним.

ПроБукс