Видавнича Європа обережно ставиться до IPad

15 тисяч назв – саме стільки книжок забезпечили європейські видавці магазину iBookstore. Це книжки французьких, німецьких та британських видавців. Цікаво, що постачальниками контенту є лише троє французьких видавців, троє німецьких т а четверо британських.

І якщо Британію в магазині репрезентують гіганти Hachette, HarperCollins, Macmillan и Penguin, то лише французьке Hachette Livre запропонувало дві тисячі назв, а решта обмежилися трьома сотнями на двох. Більшість поки залишається спостерігачами

Цікаво також те, що німецьке відділення Verlagsgruppe Random House підписало угоду з Apple, у той час, коли Random House US досі не наважилося на це. Можливо, німцям допомогло те, що на електронні книжки, так само, як і на паперові, там розповсюджується закон про фіксовану ціну.

Флоріан Шухарт, представник Verlagsgruppe Random House, зазначила, що ведуться перемовини з багатьма потенційними партнерами, які підтримують закон про фіксовані ціни на електронні книжки та пропонують адекватну систему захисту авторських прав.

Агнес Фруман, представик французького Albin Michel вважає, що французькі видавці призвичаїлися до системи фіксованих цін на друковані книжки. Більшість професіоналів виступає за її розповсюдження на електронні видання. Раніше декілька великих книготорговельних компаній Франції на підтримку цієї ініціативи організували Асоціацію розповсюджувачів культурних продуктів.

На думку, агентська модель може бути гарантією збереження прав авторів, видавців та традиційних торгівців, тоді коли суперництво сайтів, які наввипередки знижують ціни на е-книжки, дестабілізує життєздатний, проте іще крихкий ринок.

Тим часом, як повідомляють, за 80 днів покупцями iPad вже стали 3 мільйони людей.

ПроБукс