ЛІтературне морозиво як спосіб популяризації бібліотек

Відомий американский виробник морозива Ben & Jerry починає випуск спеціального "бібліотечного морозива" на прохання читачів. Бібліотека Нью-Джерсі зібрала понад 4400 підписів під зверненням, яке пропонує створити чотири нових "книжкових" смаки, які б за назвою асоціювалися з читанням. Так, наприклад, сорт Li-berry (гра слів: library – бібліотека, berry – ягода) містить лимонний шербет з малиновим соусом і має звертати увагу людей на бібліотеки. На думку авторів ідеї, нове морозиво має привернути увагу людей до книжок в умовах скорочення фінансування бібліотек у бюджетах всіх рівнів.

Головний автор смаків компанії Ben & Jerry у свою чергу заявив, що фірма вже має серію смаків на теми рок-музики, зокрема навіяних Елтоном Джоном та групою Квін. А отже він не має нічого проти літературних смаків і пропонує для початку випустити Солодового Вітмена – на честь американського класика Волта Вітмена, який став одним із засновників сучасної американскої поезії, повідомляє Гардіан.

Пропонуємо підтримати ідею літературної кулінарії, але не обмежуватися морозивом. Так, наприклад, свинятина-гриль з картоплею може зватися "Тарас Бульба" і стати справжнім хітом у 200-ту річницю Гоголя.