67% підлітків читають для душі

*

67% підлітків читають для задоволення, до того ж, половина з них віддає перевагу друкованим книжкам, а не електронним. Такі дані було оприлюднено під час Саміту дитячої книги, що відбувся в Нью-Йорку. Масштабне дослідження у сфері книговидання, ігор та кіно провела компанія Nielsen, аби розвінчати популярні міфи про дітей і читання, повідомити видавцям свіжу інформацію про їхню аудиторію й запропонувати нові шляхи діяльності, пише «Читомо».

 

Згідно з результатами, що їх отримали в Nielsen, 2014 року діти й підлітки читали рекордно багато й часто купували книжки під впливом своїх батьків і однолітків. За останнє десятиліття ринок дитячої книги зріс на 44 %, у той час як книговидання для дорослих сягнуло свого піку в 2008 році й відтоді знижує показники. Міжнародне дитяче книговидавництво продовжує бути найбільшим сектором творення контенту, який оцінюється у 151 млрд доларів (ці показники перевищують ринок ігор, який сягає $131 млрд). Також серед дітей 2–10 років читання досі є основним способом проведення дозвілля. У віці 11–13 його поступово витісняють телебачення й ігри, а в 14–17 читання заради задоволення остаточно пасе задніх.

 

Також стало відомо, що тінейджери витрачають на читання всього 5% свого дозвілля (порівняно з ТБ, якому присвячують найбільше вільного часу – 19%). Утім, ті підлітки, які купують книжки, найчастіше також мають ігрові консолі та пристрої на кшталт планшета й електронної читалки. Той факт, що 44 % тінейджерам потрібно від’єднатися від інтернету, щоб відпочити, може пояснити те, чому вони віддають перевагу друкованій книжці. Дослідники дійшли висновку, що підлітки мають багато читати, готуючи уроки, тому вони й прагнуть відпочити від читання на дозвіллі.

«Читомо» за матеріалами Publishing Perspectives.