За “неонацистів і фашистів в Україні” оштрафували російськомовний телеканал у Латвії

*До 70% ефірного мовлення телеканалу займали програми російського Першого каналу.


Латвійська Національна рада електронних засобів масової інформації оштрафувала російськомовний Перший Балтійський канал на 3,6 тис. євро за необ’єктивне висвітлення подій в Україні.

 

До такого рішення рада прийшла, проаналізувавши зміст новинної програми “Время” у період з 25 по 26 лютого та 1, 2 і 4 березня.

 

“Такі сюжети можуть сформувати думку, що владу в Україні незаконно захопили неонацисти і фашисти”, – стверджує Нацрада з електронних ЗМІ.

 

У сітці мовлення Першого Балтійського каналу до 70% ефірного часу займають програми і фільми російського Першого каналу. 

ТСН