Замість рекламних оголошень – улюблені вірші!

 

Ініціативна група творчої молоді двох університетів – Тараса Шевченка і Києво-Могилянської академії – оголосила дошкам і стовпам для оголошень бій: замість набридливих рекламних наліпок студенти пропонують розклеювати улюблені вірші. «Все просто, – переконані молоді «любителі поезії», – роздруковуєш або просто виписуєш на шматкові паперу улюблений вірш і ліпиш його скотчем замість дурних рекламних оголошок! Як мінімум, ви подаруєте людям усмішку, як максимум – віддасте шану футуристам, які свого часу робили так само».

Акція не має конкретної дати, адже рекламні оголошки клеять щодня, тому й вірші можна (і треба!) ліпити тоді, коли є час і бажання, – так, щоб до Дня поезії 21 березня звична «читацька аудиторія» рекламних стовпів встигла «причаститися» поезією.

Приєднатися до акції організатори закликають будь-коли й будь-де, адже стовпи із оголошеннями трапляються мало не на кожному кроці.