Новий роман Харукі Муракамі про “безбарвного чоловіка” став бестселером року в Японії

*

Новий роман знаменитого письменника Харукі Муракамі “Безбарвний Цукур Тадзакі і його роки мандрів” – нині найбільше розкуповують в Японії. Станом на кінець листопада було продано вже 985 тис. примірників цієї книги.

 

Новий роман Муракамі надійшов у продаж 12 квітня цього року і тут же став абсолютним лідером продажів. Його видавництво “Бунгей Сюндзі” вже кілька разів додруковувало додаткові тиражі, оскільки книги буквально змітали з полиць магазинів країни.

 

Головний герой нового роману Муракамі – самотній чоловік на ім’я Цукур Тадзакі, намагається розібратися зі своїм минулим і з подією, яка глибоко поранила його в підлітковому віці. Заради цього він їде в подорож і проходить різні випробування. “Безбарвним” герой роману став через те, що в його прізвищі немає ієрогліфа, що означає колір. Тим часом, у прізвищах чотирьох друзів дитинства Тадзакі такі ієрогліфи були – “червоний”, “синій”, “білий” і “чорний”. Протягом усього роману герой з’ясовує причини, з яких він не зміг зберегти стосунки зі своїми “кольоровими” приятелями.

 

64-річний Харукі Муракамі – один з найпопулярніших у світі сучасних письменників, його твори перекладені більш ніж на 40 мов світу.

Газета по-українськи