На «ГОГОЛЬФЕСТІ» пройшла III Школа літературного менеджменту

*16-20 вересня в рамках літературного проекту «Генезис» на «ГОГОЛЬФЕСТІ» пройшла ІІІ Школа літературного менеджменту. Традиційно Школу організував «Центр літературної освіти». Головна ідея проекту полягає в тому, щоб навчити початківців-організаторів літературних подій майстерності проектного й культурного менеджменту, фандрайзингу, міжнародній співпраці у сфері літератури тощо. 

 

Учасників Школи відбирали на конкурсній основі. Серед 54 заявників організатори відібрали 20 найкращих і найбільш вмотивованих учасників, які вже мали досвід літературного менеджменту. Саме вони прослухати ряд лекцій, тренінгів та майстер-класів від лекторів Школи – ключових фігур культурно-літературного процесу України.

 
Своїм досвідом із учасниками проекту ділилися директорка Фундації «Центр Сучасного Мистецтва» Катерина Ботанова, видавець і перекладач Завен Баблоян, директор видавництва «Електрокнига» і письменник Антон Санченко, письменник Максим Кідрук, літературний агент Юка Гаврилова, літературний критик Тетяна Терен, програмний директор Львівського міжнародного літературного фестивалю Григорій Семенчук, редактор онлайн-журналу «Korydor» Віра Балдинюк, директор Міжнародної літературної корпорації «MERIDIAN CZERNOWITZ» Ірина Вікирчак та медіа-менеджер агенції «АртПоле» Тетяна Манзюк.

 
Уперше в рамках Школи літературного менеджменту учасники  мали змогу одразу після трьохденної навчальної частини проекту застосувати отриманні знання на практиці. Дві робочі групи учасників отримали практичне завдання – організувати літературну акцію відразу на «ГОГОЛЬФЕСТІ».

 
Результатом практичної частини Школи стали дві літературні події – «PОetryМойка» та «Лабораторія VERSіЯ: митці творять спільно з аудиторією». Головна вимога до події полягала в тому, щоб концепції заходів уписувалися у загальний контекст «ГОГОЛЬФЕСТУ» та літературної програми «Генезис». Учасники опинилися в «лабораторних умовах», коли все потрібно було організувати за один-два дні. І вони впоралися із завданням: встигли продумати концепцію акцій, домовитися з учасниками, провести промо-кампанію, зібрати глядачів, і власне провести сам захід.

 
Координатор «Центру літературної освіти» Дмитро Стретович, підсумовуючи результати Школи, зазначив, що учасники навіть перевершили очікування організаторів.

 
«Мотивація і бажання розвиватися в учасників були дуже високими, і це найбільше радує. Молоді менеджери, які займаються літературою, активно комунікували з більш досвідченими лекторами, активно працювали під час практичної роботи. І як результат – кожен отримав нові знання, а під час практики – досвід і конкретні навички, які їм знадобляться в літературному менеджменті», – вважає Стретович.

 
Тетяна Майборода (учасниця, Київ):

«Враження від Школи лише позитивні. Навчилася багато чому. Особливо сподобалася лекція Іри Вікирчак, яка розклала все по поличках і зробила акцент на практичній частині по темі фандрайзингу. Ми дуже серйозно сприйняли завдання зробити проект і це акумулювало всі сили та натхнення.У цілому Школа допомогла  зібрати багато цікавих ідей, думаю, в майбутньому вони втіляться в життя»

 
Артем Ковалевський (учасник, Київ):

«У мене є деякі ідеї щодо розвитку літературних проектів, зокрема відкриття книжкового інтернет-магазину, тому я подався на цю школу. Перші два дні були продуктивними, було багато цікавих спікерів, я записав дуже багато цікавих моментів. У цілому проектом дуже задоволений».

За додатковою інформацією про Школу звертайтеся до медіа-менеджера проекту Ольги Гончар (093-339-76-46, olha.honchar@gmail.com)

Друг Читача