У Рівному на сіті-лайтах рекламують бібліотеку

Найближчими днями на вулицях Рівного з’являться нові сіті-лайти, на яких рекламуватимуть не магазини чи клуби, а бібліотеку. Така можливість з’явилася у Рівненської обласної бібліотеки завдяки програмі “Бібліоміст” та гранту на рекламу своїх послуг.

Те, що у бібліотеці можна знайти необхідні книжки, знають, певно, усі. А ось про те, що у книгозбірні можна вчити іноземні мови, опановувати комп’ютер та ще й влаштувати власну виставку – знають не так багато людей. Саме тому Рівненська обласна бібліотека організувала інформаційну кампанію своїх послуг.

– Практика проведення інформаційної кампанії для послуг бібліотеки у нас з’явилася вперше, – розповідає бібліотекар відділу маркетингу та наукової роботи Рівненської обласної універсальної наукової бібліотеки (ОУНБ) Юлія Ковальчук. – Все через те, що виготовлення зовнішньої реклами передбачає певні капіталовкладення, а бібліотека, як бюджетна установа, не має такої статті витрат як “реклама”. До цього ми намагалися поширювати інформацію про свої послуги, повідомляючи відвідувачів усно, e-mail розсилкою, через ЗМІ та друкуючи невеличкі оголошення. Зараз ми отримали перемогу у конкурсі грантів програми “Бібліоміст” “Реклама та маркетинг у бібліотеках” й вони надали нам кошти на створення інформаційної продукції для чотирьох обраних нами потенційно найперспективніших послуг.

Найцікавіше, з чим рівненські бібліотекарі вирішили ознайомити читачів, це розмовні клуби, в яких люди можуть безкоштовно опанувати англійську та німецьку мови, комп’ютерні курси для людей пенсійного віку, виставкова зала, де молоді митці можуть організувати власну виставку, і кімната сімейного читання, де мами з дітьми можуть цікаво провести час. Усі ці можливості – безкоштовні!

У створенні сіті-лайтів, окрім працівників бібліотеки, як волонтери взяли участь молоді й активні рівняни – фотографи Дарина Гаврюсева й Анна Забубіна та дизайнерка Олександра Корчевська.

"Комп'ютерні курси"

– Стереотип, що бібліотека – це такий заклад, де можна тільки читати книги, застарілий, і його необхідно змінювати, – говорить студентка НУВГП, вокалістка гурту “Оркестр Яко Іжиця” й молода дизайнерка Олександра Корчевська. – Змінити його можна тими ж плакатами, тому я залюбки погодилась допомогти. Та й мені приємно, що мої плакати висітимуть на вулицях. Виникла ідея зробити плакати такими, щоб вони нагадували, що бібліотека – це досить старовинне місце, яке, водночас, відповідає усім модним тенденціям.

"Розмовний клуб"

В якості моделей, так само на волонтерських засадах, до проекту долучилися студентка, відвідувачка “Німецького клубу” Олександра Скорих, художник Михайло Наумець, пенсіонер, “випускник” комп’ютерних курсів Володимир Кузьмін та молода мама й громадська активістка Оксана Прокопчук.

"Виставкова зала"

– Ми в рамках діяльності сімейного клубу “Пузата мама”, яким я керую, організовували у бібліотеці різні заходи й таким чином зав’язалася наша співпраця, – розповідає молода мама, журналістка, одна з “моделей” проекту Оксана Прокопчук. – Коли мені, а точніше моїй донечці Саші, запропонували взяти участь у такій фотосесії – погодилась одразу. Я руками і ногами за такі проекти, тому що мені, і як рівнянці, і як мамі цікаво, щоб популяризувалися послуги бібліотеки. Результат навіть перевершив мої очікування – фото й сама реклама вийшли дуже позитивними.

"Клуб сімейного читання"

За словами Юлії Ковальчук, усього виготовлено 12 сіті-лайтів (по 3 сіті-лайти на кожну послугу), які будуть розміщені у Рівному на людних вулицях та неподалік вищих навчальних закладів.