Сучасна жінка у швидкоплинному часі і просторі: кохання, діти, кар’єра та… реклама

 

Під час Форуму видавців у кав’ярні-книгарні «Кабінет» відбувся круглий стіл «Сучасна жінка у швидкоплинному часі і просторі» за участі письменниць із Норвегії, Австрії, Польщі, Росії та України. До дискусії долучилися українські та російські журналісти, експерти та літератори.

 

Дискусія розвивалася в трьох напрямках: відносини між чоловіком та жінкою, взаємини з дітьми та кар’єра. Не оминули учасники і теми ролі жінки в політиці. Дискусанти порівнювали відношення до жінки в різних державах, розповідали про те, який образ жінки в сім’ї, в політиці і, навіть, в рекламі, притаманний саме їх країні.

 

Дуже цікавими і, дещо незвичайними були думки присутніх на круглому столі про образ жінки у рекламі. Однією з думок стала така: означуване та знак помінялися місцями і жінка в рекламі стала «товаром». Що, в свою чергу, призвело до формування образу агресивної жінки. Проте, в дискусантів були і заперечення, які полягали в тому, що образ жінки  у рекламі є другорядним по відношенню до того, якою її хочуть бачити.

 

Безперечно, не залишили без уваги учасники і тему літератури. Присутні, майже одностайно, висловили думку, що останнім часом у літературі присутнє, так зване стирання образів між чоловіком та жінкою, і що це є досить цікавим для письменників.

 

Джерело: bookforum.com.ua