Перший фестиваль книжкової реклами «Клепка;-)» оголосив найкращих

12 квітня під час VIII Київського весняного міжнародного книжкового ярмарку «МЕДВІН: Цей дивовижний, фантастичний світ!» відбулося вручення відзнак переможцям Першого фестивалю книжкової реклами «Клепка;-)».

Дати поштовх розвитку ринку книжкової реклами – головна мета Фестивалю «Клепка;-)».
Протягом місяця проходив збір робіт, вільно переглянути які можна було на сайті «Друг Читача». Переглядали їх в онлайні і члени Журі:

 

– Олександр Афонін, президент Української асоціації видавців та книго розповсюджувачів,
– Сергій Руденко, журналіст, публіцист, керівник книжкового порталу «Буквоїд»,
– Андрій Єрмоленко, художник, дизайнер,

– Інна Долженкова, журналіст видання про медіа «Телекритика»,
– спільне творче его редакції книжкового порталу «Друг Читача».


Крім чотирьох основних номінацій («Графічна реклама», «Відео-реклама», «Вільний стиль», «Книжкова обкладинка»), у конкурсі також було створено відзнаку Студентського журі та Приз глядацьких симпатій (роботі, яку найбільше вподобали користувачі Інтернету).

У рамках Фестивалю на книжковому «МЕДВІНі», крім нагородження переможців, відбувся експрес-перегляд і обговорення конкурсного відео. На конкурс було надіслано 30 відео-робіт, з них більшість – бук-трейлери, решта – відео-анонси книжкових подій, віде-ролики заходів. На жаль, охочих передивитися ці роботи було дуже мало. Маємо надію, що це не означає, що у нас немає книжкової реклами і зацікавленості в активному просуванні книги. Скоріше за все, робочий час і новизна заходу не дали змоги зібрати численну публіку. Але ті, хто прийшов, дякували організаторам за таку потрібну ініціативу, щоразу повторюючи, що конкуренція та дух змагання можуть дати поштовх рекламній індустрії у книжковій сфері.

Відбулися також цікава і змістовна дискусія «Перекладач – найкращий літературний посол» за участі  найвідомішої чеської перекладачки з української на чеську Ріти Кіндлерової та скайп-конференція із директором Інституту Книжки Гжегожем Гауденом на предмет стану книжкової реклами, пропаганди читання, соціальних ініціатив та підтримки уряду у Польщі.


Про книжкову рекламу розпитуємо Польщу!

.

Відома чеська перекладачка Ріта Кіндлерова отримує Міжнародну літературну премію імені Григорія Сковороди «Сад божественних пісень»и.

Найочікуваніший момент, звісно, нагородження. Переможцям були вручені диплом Першого фестивалю книжкової реклами «Клепка;-)», а також пам`ятний символ Фестивалю – клепка з діжки, якої зазвичай не вистачає людям, але не переможцям «Клепки;-)». Проте, вважають організатори Фестивалю, запасну треба завжди мати. Отримали найкращі рекламісти і щирі оплески, які вони справді заслужили своєю небайдужістю до рекламної справи і невичерпним креативом.

Ксенія Мацкевич (Сладкевич) – переможниця у номінації «Книжкова обкладинка»

.

Олег Шинкаренко – переможець у номінації «Вільний стиль»

.

Хто ще не знайомий з усіма результатами Першого фестивалю книжкової реклами «Клепка;-)», ще раз вітайте наших переможців!:)

«Графічна реклама»

нагороджується
Видавництво «Клуб Сімейного Дозвілля»

за дизайн рекламної закладки книги Наталки Сняданко «Гербарій коханців»

.

«Відео-реклама»

нагороджується
Юлія Сандакова

за бук-трейлер на книгу Макса Кідрука «Бот» («Клуб Сімейного Дозвілля»)

.

.

«Вільний стиль»

нагороджується
Олег Шинкаренко

за відео-репортаж з презентації книги Михайла Бриниха «Хрустальна свиноферма» («Грані-Т»)

 

.

 .

«Книжкова обкладинка»

нагороджується
Ксенія Мацкевич (Сладкевич),

Петро Мацкевич,

Тимофій Садченко (Компанія «PR-Prime»)

за дизайн обкладинки книги Піта Брауна «Зустрінемось у пабі»

 .

«Приз глядацьких симпатій»

нагороджується
Олександр Фразе-Фразенко

за бук-трейлер на книгу Тетяни Щербаченко «Як не заблукати в павутині» («Видавництво Старого Лева»)


«Відзнака Студентського журі»

нагороджується
Олександр Фразе-Фразенко

за дизайн афіши книги Марини Рибалко «Подорож туди, де сніг» («Видавництво Старого Лева»)

 .


Наші щирі вітання переможцям!
Гарного вам завжди творчого настрою, натхнення, здоров’я  та затишку у всьому! 

Дякуємо всім, хто долучився до цього починання! Дякуємо за добрі слова, влучні критичні зауваження, до наступного року нам є над чим подумати!