Засновано новий безкоштовний часопис “Театральна пектораль”

Глядацький часопис «Театральна пектораль» — так називається нове спеціалізоване видання, створене за ініціативою Головного управління культури Київської міської державної адміністрації в рамках роботи найстарішої на теренах СНД театральної премії «Київська пектораль». Наразі на підтримку премії заплановано вихід шести випусків, які поширюватимуться безкоштовно в електронній та друкованій версіях.

«Історія цього проекту розпочалась «у нетрях» кабінетів Головного управління культури Київської міської державної адміністрації, — пише у вступному слові до першого випуску «Театральної пекторалі» керівник проекту Петро Мацкевич, — коли у керівників цього управління Світлани Іванівни Зоріної та Валентини Тарасівни Ліновицької виникла ідея «додати свіжої крові» до найстарішої на теренах СНД театральної премії «Київська пектораль» і долучити до грона маститих експертів майбутніх театральних критиків — студентів Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І.К.КарпенкаКарого. Ідея часопису, який би висвітлював театральні прем’єри сезону ще до вручення «Київської пекторалі» та надавав би студентам-експертам можливість поділитись із широким загалом своїми враженнями від прем’єрних вистав, прийшла пізніше. Як зрештою, і концепція самого часопису, саме як «глядацького часопису», а не часопису для професійних театральних критиків, склалась не одразу».

«Звісно до «Театральної пекторалі» дописують не лише студенти-глядачі. — говорить головний редактор Ксенія Мацкевич. — Серед наших авторів є й досвідчені «культурні журналісти», письменники та спеціалісти з окремих питань, які цікавлять часопис».

Часопис публікує розмисли про сучасний театр і драматургію, фоторепортажі з театральних вистав і репетицій; інтерв’ю з режисерами, акторами, критиками; літературні тексти — прозу, поезію, п’єси; статті про деякі культурні явища як з театрального життя, так і поза ним; нотатки про цікавинки з розряду «аксесуари», «подорожі», «презенти» тощо.

Реалізацію цього культурологічного проекту здійснює PR-консалтингова компанія PR-Prime, яка має значний досвід у видавничій сфері: від разових альманахів, каталогів і регулярних корпоративних видань до спеціалізованих часописів і книжкових проектів. Компанія розробила концепцію часопису, забезпечує підготовку та друк випусків.

Друг читача