Нове у книжковому маркетингу: грошовий дощ, бійка та непритомна дівчинка

Рекламні засоби стають все більш вигадливими. Так у Індонезії місцевий бізнесмен і автори книжки з маркетингу задля її реклами викинув з літака 100 мільйонів рупій (близько 11 тис $). Дія відбувалася поблизу Джакарти. Літак описував кола над полем, викидаючи нові порції грошей, а внизу збирався натовп з навколишніх сіл. Що більше підходило людей, то більшою ставала колотнеча навколо грошового дощу. В результаті розпочалася бійка, дівчинка 13-ти років знепритомніла і була доправлена до лікарні. Решта учасників відбулися легкими подряпинами.За словами автора книжки та ініціатора грошового дощу, він планував здійснити свою акцію над столицею Індонезії, проте поліція не дала дозволу.Цікаво, чи спрацює такий екстравагантний маркетинговий прийом – адже люди, що читають книжки, не мають звички бігати у полі за купюрами, а тим більше потенційні читачі підручників з маркетингу.
За інформацією РІА НОВОСТІ