Виробники рідерів PocketBook відкривають книжкову соцмережу

Любителі читання е-книг на початку наступного року зможуть стати членами спеціальної соціальної мережі, яка запускається виробниками букрідерів PocketBook і називається ReadRate.

У тестовому режимі запущена соціальна мережа ReadRate, створена виробниками букрідерів PocketBook. Сенс проекту в тому, щоб шанувальники читання змогли обговорювати прочитані книги, шукати нові твори для ознайомлення, дізнаватися про смаки своїх друзів по мережі, складати книжкові рейтинги, викладати в публічний доступ цитати з улюблених романів. ReadRate буде інтегруватися з іншими соціальними мережами, і працювати за їхнім прикладом: учасники зможуть ставити «лайки» своїм улюбленим книгам, ділитися один з одним посиланнями, коментувати публікації і так далі.

Розробники обіцяють, що користувачі ReadRate ніколи не залишаться за бортом свіжих літературних віянь, а їх букрідер буде синхронізуватися з соціальною мережею таким чином, що вся інформація з PocketBook зможе тут же передаватися в мережу під статусами «Читаю», «Прочитав» і «Подобається» . ReadRate запропонує ставити позначку «Планую прочитати» під книгами, відгуки про яких сподобалися користувачеві. На основі загальної інформації про коло читання, система буде рекомендувати книги, які могли б сподобатися тому чи іншому читачеві.

У проекту є як прихильники, які стверджують, що необхідність такої «е-книжкової» соціальної мережі виникла вже давно, так і супротивники, які вважають, що у ReadRate немає шансів вийти за межі вузькоспеціалізованої мережі і конкурувати з універсальними соцмережами, де люди також можуть об’єднуватися за інтересами в групи.

Вже зараз існує бета-версія readrate.com російською та англійською мовами, так що потенційні користувачі можуть подивитися, як виглядає книжкова соціальна мережа. Період тестування завершиться до лютого 2013 року, коли відбудеться офіційне відкриття, і соціальна мережа отримає інтеграцію з українськими букрідерами PocketBook.

За матеріалами Pro-books