Читачі Amazon не хочуть платити графоманам-самопублікаторам

Після нетривалого периоду ейфорії «самвидаву» на майданчиках, що пропонують розмістити свої твори будь-яким авторам, послідувала логічна хвиля обурення читачів. Клієнти Amazon справедливо обурюються засиллям книг, розміщених там самодіяльними авторами.

Звичайно, повна свобода електронної публікації дає деякі переваги авторам, чиї твори з тих чи інших причин були відкинуті професійними видавцями, незважаючи на очевидні літературні переваги.

Проте в більшості своїй електронний самвидав, нехай такий солідний на вигляд, як на Amazon, виявився низькоякісною графоманією, чия єдина перевага – красиво виконана обкладинка, яка не відрізняється від цілком солідного видання, забезпечена позитивними читацькими відгуками і рецензіями від справжнісіньких критиків.

А от з текстом під цією обкладинкою – серйозні проблеми. Переважна більшість самостійно виданих текстів сирі, невичитанні, з масою одруківок і друкарських помилок. У них регулярно зустрічаються помилки переконвертування тексту з формату World в кіндловскій формат mobi, через що на сторінках з’являється божевільний танець самих різних шрифтів, зникають або збільшуються міжрядкові інтервали, з’являються порожні рядки і цілі сторінки.

До того ж на такі з дозволу сказати “книги”, їх автори часто ще і встановлюють досить неадекватні ціни, керуючись нехитрої логікою – “новинка -. Значить читач не поскупиться”

Навчені гірким досвідом користувачі Kindle вже починають вимагати від керівництва Amazon введення спеціальних позначень для книг, виданих самостійно, щоб не нарватися на подібну неякісну графоманію. Багато читачів зізнаються, що при виборі книг тепер вони в першу чергу шукають у вихідних даних книжки назву видавництва, побоюючись зустрічі з подібною низькоякісною літературною продукцією.

До того ж такі автори-самовидавці практикують й інші негідні дії – як наприклад залишають безліч захоплених 5-зіркових відгуків на відверто слабкі власні твори і твори друзів. І навпаки – завалюють конкурентів помилковими негативними 1-зірковими відгуками. Згідно зі статистикою магазинів Amazon всього одна така негативна рецензія здатна знизити продаж хорошої книги в кілька разів.
Новости литературы