Книжковий магазин в Англії продавав сотні копій тільки однієї книги

Ще один незалежний книготорговець наважився – хоч і ненадовго – долучитися до «монобукізму» як альтернативної маркетингової стратегії.

Як повідомляє газета The Guardian, минулими вихідними власники незалежної книгарні Hebden Bridge в Йоркширі на пару днів радикально оновили асортимент, заповнивши торгову площу кількома сотнями екземплярів однієї книги – нового роману музичного журналіста і письменника Бена Маєрса Pig Iron. Новинка вийшла в останній день весни, і вже кілька днів по тому видавництво Bluemoose Books запустило її рекламну кампанію, почавши саме з залучення до «монобукізму».

Термін ввів у вжиток рік тому ще один експериментатор, уже в США – автор Ендрю Кесслер, який протягом місяця торгував трьома тисячами примірників своїх мемуарів в одній точці. Сама ідея, втім, належить американцеві Уолтеру Свону, який протягом чотирьох років ще в 1990-х володів книжковим магазином у місті Бісбі. В асортименті також можна було виявити екземпляри лише однієї книги – самостійно виданої автором.

Власники Hebden Bridge з превеликим ентузіазмом надали всі полки і вітрину для рекламної акції, незважаючи на комерційний ризик і як раз в ті «гарячі» дні, коли Великобританія святкувала ювілей правління королеви Єлизавети II. Не дивно, що ініціативі було забезпечено пильну увагу з боку перехожих, що висипали на вулиці в розпал святкувань. Якщо вірити автору, книжковий магазин був повний цікавих – як місцевих жителів, так і туристів, достатньо дружньо налаштованих, які сприймали точку з нестандартним асортиментом як симпатичний курйоз.

При цьому продажі сам Майерс вважає цілком задовільними, хоча в деталі і не вдавався. На його думку, власникам незалежних книготорговельних точок, щоб мати переваги в порівнянні з мережевими магазинами, необхідно не боятися «бути іншими» і якомога більше експериментувати.

Pro-books