Харківський вимір «Київських Лаврів»: футуризм, реконструкції, відеопоезія (ФОТО)

 

Міжнародний поетичний фестиваль «Київські Лаври» цьогоріч окрім київської,  мав ще харківську програму, де поети з Харкова, Києва, Москви та Варшави читали свої вірші та спілкувалися з читачами.

18 травня  фестивальна програма розпочалася екскурсією в Літмузеї міста Харкова, до якої мали змогу долучитися всі бажаючі. Екскурсія закінчилася в так званій «жадановській» кімнаті, де учасники з келихами посиділи на дивані Тичини, на якому, як виявилося, доводилося ночувати самому Жаданові. Також там поетів попросили залишити автографи на оригінальних шпалерах.

Виступ у «Єрмілов-центрі» був присвячений футуристичним читанням та називався «БІ БО БУ», тобто рядком із вірша лідера українського футуризму Михайля Семенка, народженого 120 років тому. Свої експерименти з формою та змістом представили широкому загалу такі поети.

 

Олександр Ірванець

 

Марцін Сендецький (Варшава) і Сергій Жадан

 

Олег Коцарев

 

Андрій Родіонов (Москва)

 

Ростислав Мельників

 

Богдан-Олег Горобчук

 

Любов Якимчук

Любов Якимчук

Ілля Россенберг

Поетів цього вечора підтримала арт-група «SVITER» та Іван Світличний із музично-футуристичною реконструкцією.

Дивні звуки цих інструментів та вокал створили потрібну атмосферу. До речі, простір «Єрмілов-центру» надзвичайно вдало підкреслював футуристичний характер акції.

Наступного дня, в суботу під час екскурсії письменники натрапили на мітинг піонерів. Цього дня виповнилося 90 років піонерській організації.

Олександр Ірванець, Любов Якимчук та Сергій Жадан на тлі харківських піонерів

Олександр Ірванець, Любов Якимчук та Сергій Жадан на тлі харківських піонерів

 

 

19 травня учасники харківсько-київських Лаврів взяли участь у Ночі Музеїв та прочитали свої вірші прямо з балкону Харківського літмузею. Потім у дворику відбувся концерт за участі Сергія Жадана та «Собак у космосі».

 

У той самий вечір у «Єрмілов-центрі» вібдувся вечір відео-поезії за участі Андрія Родіонова та Катерини Троєпольської, які здивували присутніх вже традиційною і новою формалістичною відеопоезією.

Одна з робіт, що встигла стати класикою жанру.
Друг читача