Радіо Рокс хоче позиватися до Української Правди та Братів Капранових

«Радіо «Рокс» обурене колонкою братів Капранових на «Українській правді» «Хто там співає по нєрусскі?» і має намір звернутися до суду. Про це «Телекритику» повідомила директор радіостанції Оксана Шавель.

«Ми змушені будемо звернутися до суду за захистом честі, гідності та ділової репутації наших співробітників, а також відшкодування моральної шкоди, завданої як фізичним особам, так і радіостанції «Радіо «Рокс», – сказала вона.

Колонка письменників Капранових стосувалася ранкового шоу «Камтугеза», в одному з випусків якого ведучі Сергій Кузін і Соня Сотник цитували пісні чеських та угорських рок-музикантів. Манеру, у якій вони це робили, письменники розцінили як знущання з національної гідності цих народів і як вияв «радянського фашизму».

Така інтерпретація викликала у працівників радіостанції шок, розповідає її керівник.

«Для редакції радіостанції та виробничого відділу ранкового шоу «Камтугеза» стало шоком те, що, виявляється, цитування пісень наших чеських та угорських колег-рок-музикантів та наведення прикладів їхньої творчості на шпальтах «Укрправди» було розцінено як знущання з національної гідності цих народів, – каже пані Шавель. – Ми вважаємо, що у матеріалі найганебнішим чином було завдано шкоди діловій репутації найпопулярнішої в Україні рок-радіостанції «Рокс» та нанесено безпідставні образи безпосередньо її ведучим Сергієві Кузіну та Соні Сотник».

«У вищезгаданій статті високопрофесійних кваліфікованих ведучих звинувачують у фашизмі та погрожують, цитую: «…дати по руках, а то і по морді…». А це не що інше як серйозні звинувачення та очевидні погрози», – продовжує вона.

За словами Оксани Шавель, радіо хоче судитися саме з «УП», а не з авторами колонки, оскільки здивоване такою «специфічною журналістикою, яка передбачає точку зору лише однієї сторони». Вона зауважує, що спроби звернутися до редакції з вимогою спростувати образи та вибачитися не мали успіху: «УП» не відповіла на листи, надіслані на електронну скриньку, зазначену на сайті, а номер телефону редакції там не вказаний.

«Телекритика» звернулася до «Української правди» з проханням прокоментувати ситуацію. Жодних коментарів досі не було отримано.