Ніч з «Другом Читача»: українська народна камасутра!

*Вітаннячко усім, хто в таку годину припав до монітору, щоб долучитися до нашої літературної оргії!!!!)

Сьогодні ми проведемо ніч з відомою дослідницею, науковцем і магом – Лілею Мусіхіною!!!

Манлива жінка з манливими оповідками) Та ще й вперше оприлюдненими на «НОЧІ З ДЧ»! Насолоджуйтесь, бо немає нічого відвертішого за народну мудрість: «Як забачить дівчина по очах, що тобі схотілось, то тобі на палець схочеться, а їй на лікоть».

Ось що Лілія Мусіхіна «нарила» про витоки чоловічого захоплення:

 

Величезна кількість кам’яних венер може бути викликана не лише вшануванням жінки-матері, але й іншої жінки, точніше, тієї самої жінки, але у іншій соціально-побутовій ролі – жінки-коханки чи жінки-дружини. Якщо порівняти кількість статевих актів, викликаних бажанням продовження роду чи простого отримання задоволення в житті кожної людини, то суттєва кількісна перевага завжди буде на боці останнього, хоч як би не нав’язувала нам релігія та церква зовсім інші істини. З цього боку досить влучно висловився Рокуел Кент у своїй книзі-мемуарах про життя серед корінного населення Аляски «Саламіна»: «Діти для них лише побічна сторона кохання».

98240276_3370484_9ee490b152

Стимулом до створення сімейної пари чи просто зближення людей не так часто є бажання народження спільних дітей, як просте бажання близькості, можливості відчувати тепло, ласку тощо. До речі, такий цікавий факт: у деяких народів батько не має права на дітей, не відповідає за їх матеріальне забезпечення та виховання. Він – всього лише «друг» та співмешканець матері, і вважається кровно неспорідненим з дітьми. Справжня відповідальність за дітей покладається на плечі материного брата («вуя»), він навіть по досягненні дитиною, особливо хлопчика, забирає його до себе, де він і живе до ініціації та одруження.

*

Задоволення, які доступні та зрозумілі кожному, незалежно від соціального, майнового чи освітнього рівня – фізіологічні. Кожна із живих та здорових особин відчуває задоволення від процесу споживання їжі, випорожнення тощо, тому що, в першу чергу, як не крути, людина – істота біологічна. Та всі фізіологічні задоволення можна отримати самостійно, наодинці чи спільно з групою осіб, і лише одне потребує наявності ще однієї особи – сексуальне.

*

До того ж, сексуальне задоволення дарує чи не найсильніші переживання із тих, які можна досягнути без вживання психотропних речовин. Та й, наскільки відомо привілеєм їх вживання здавна користувалися не всі і не завжди, а ось із оргазмом було, очевидно, простіше. Варто було лише пройти ініціацію та довести свою здатність бути воїном, мисливцем, або ж просто продемонструвати силу, сміливість, витривалість та кмітливість перед одноплемінниками.

*

Та й, коли брати до уваги Дарвінівську теорію про природній (статевий) добір, ця сторона життя відіграла не меншу роль у перетворенні звіроподібної природної істоти на людину розумну, бо ж право на спарювання – а отже сексуальне задоволення та продовження роду – отримували: 1) найсильніші та найкмітливіші самці, здатні побороти у сутичці слабших за себе (от чому жінкам подобаються, в кращому випадку, сильні та розумні чоловіки, в гіршому – величезний і нахабний тип із поведінкою, яка привертає загальну увагу); 2) здорові жінки з яскраво вираженими вторинними сексуальними ознаками, що має свідчити про те, що вони потенційно можуть бути хорошими сексуальними партнершами та матерями (ось вам і витоки чоловічого захоплення великими грудьми, крутими стегнами та широким тазом).

__________________________________

А про еволюцію оргазму взагалі раджу вчитатися пильно…) Не вірите?????? Ну Ви ж знаєте, що «Перший раз болить, другий раз – кортить»)))))))))

Шлюбні ігрища….аааааааааааааХ) Як в народі казали: «Ми собі спали тіко та в притули грали».

__________________________________

Кардинально різниться також програма передшлюбних ігор: чоловік намагається якомога скоротити цей період, аби мати час та можливість «ощасливити» більшу кількість партнерш – у цьому вбачають залишки полігінії, а ось із жінками все навпаки – їм потрібно дуже ретельно вибирати партнера, піклуючись тим самим про свій статус, матеріальне становище та благополуччя потомства, оскільки вони значно у більшій мірі залежать від чоловіка, ніж від жінки.

*

Та виникає ще одне питання: чому немає в нас ніяких матеріальних свідчень про чоловічу сексуальність: наприклад, чому, на противагу жіночим статуеткам зовсім немає чоловічих з підкресленими ознаками статі, датованими тим же періодом, як майже нема і зображень сексуальних сцен серед петрогліфічних зображень, за рідкісними виключеннями, такими, як зображення у печері Ла Марш, датовані 14 тис. до н.е. (Дивний парадокс: майже кожен під’їзд будь-якої багатоповерхівки зараз обов’язково «продекорований» одним-двома зображеннями ерегованого фалоса або буквенним жаргонним означенням).

*

Рідкісне виключення становить знахідка у Лейпцігу (2003р.), що являє собою уламки глиняного зображення сцени сексуального акту, датована 5 тис. до н.е. та кам’яні зображення фалосів у натуральну величину (32 тис. до н.е.), та призначення їх невідоме. На думку Р. Каюа, причина повернення поведінкових елементів, характерних для первісного проміскуїтету під час свят та карнавалів у тім, що «Загальна розпуста омолоджує світ, стимулює життєдайні сили природи, якій інакше загрожує смерть». На якому етапі людина почала соромитись власного тіла, проявів сексуальності, висловлюючись мовою Біблії – «знати сором» – важко сказати.

*

Зигмунд Фройд пов`язує це із тотемістичними віруваннями. А Свен Хансен вбачає причину табуації сексуальності із необхідністю «тримати на контролі» народжуваність, оскільки в умовах кочового способу життя велика кількість дітей стала б на заваді. Таким чином, сексуальне задоволення – одне із найдавніших, а оскільки, на відміну від усіх решти, потребує партнера, роль того, завдяки кому воно досягалося, могла звеличуватися. Таким чином, на протилежній шальці терез божество-матір може лежати поняття божество, що дарує сексуальне задоволення, і не знати, яка з цих шальок більш вагоміша.

__________________________________

Про бізонів Ви, дорогі читачі, ще точно не читали…..такОГО!

__________________________________

*

Викликає велике зацікавлення зображення у печері Шове (прибл. 30 тис років тому) композиції з нижньої частини оголеного жіночого тіла (вигляд спереду) та голови бізона над нею. Не зважаючи на те, що Шове являє собою цілу картинну галерею наших пращурів, це – єдине антропоморфне зображення на її стінах окрім відбитків рук первісного художника (решту становлять тварини і, навіть, комахи). І варто все таки звернути увагу на те, що саме жіноче лоно вважалось найважливішим предметом зі світу людей і тому достойним зображення на стінах, можливо, священної печери. Лоно, як джерело життя та задоволення. Символом же фалоса, або ж взагалі чоловічого начала, міг виступати бізон.

__________________________________

*Яке то щастя, коли такі незаангажовані, вивірені, вільні, розкуті дослідження знаходять свого читача!!! Хочеться побажати Лілі Мусіхіній, щоб дослідження українського фалоса і українського лона надихнуло її на написання народної КАМАСУТРИ!!!

З Вами була все ще Ваша Міс Катарсис, кандидат еротичних наук – Леся Мудрак.

«Жінка як м’ята – що більше мнеш, то більше пахне»…

До зустрічі 18-го жовтня!

 

Увага! На Ночах з «Другом Читача» не шукайте порно та непристойності – тут панують лише еротика, високе мистецтво і найчистіші фантазії!
Також н
а Ночах з «Другом Читача» суворо заборонено перебувати неповнолітнім особам!

.

Щиро Ваш
нічний вартовий «Друг Читача»