З Днем двигуна торгівлі, або Як популяризують читання

 

23 жовтня відзначається День працівника реклами – свято всіх рекламістів, креативщиків, маркетологів і піарників, яке відзначається з 1994 року. Тож хочемо привітати з професійним днем всіх креативних людей, без яких усе було б однаковим. Адже саме завдяки рекламі товари та послуги стають особливими та унікальними. Саме завдяки рекламі покупець знаходить те, що шукає, або ж навпаки – товар знаходить свого покупця. Особливо хочеться привітати людей, яким випала на долю нелегка, але почесна праця – просувати книгу і читання! Така реклама більшою мірою є соціальною, аніж комерційною, бо спонукає до думання, нових знань, бо робить з людей читачів, а значить – освіченими, інформаційно сильними й  озброєними!

Тож сьогодні для натхнення у книжників і для заохочення до читання у читачів “Друг Читача” зібрав до купи приклади цікавої і креативної реклами книгочитання! Цього разу не зачіпатимемо великий пласт відеороликів, так званих буктрейлерів, а обмежимося зовнішньою рекламою. Дивимось, отримуємо естетичну насолоду і беремося за книги:) 

“Читайте більше!”, – проголошує у своїй рекламі найбільша та найстаріша ізраїльська книжкова мережа «Стеймацкі»

.

“Стань ким-небудь ще” і “Обери свого героя на Mint Vinetu” (назва книгарні) пропонує литовський  копірайтер Томас Раманаускас

.

Та сама литовська книжкова крамниця має ще один цікавий приклад реклами: “Книжки змінюються з тобою. Перечитай своє улюблене у Mint Vinetu”

.

 

А це постер з рекламної кампанії книгарні Murder By The Book у Х`юстоні, що спеціалізується на детективній літературі

.

Від книжок може розірвати мозок (певно, у хорошому сенсі) – таку концепцію обрала для однієї з рекламних кампаній книгарня Bibliotheq, що спеціалізується на літературі з дизайну та реклами

Мізки вибухають і у фотографіях художника Mladen Penev, який створив серію під назвою “Сила книг” (“The Power of Books”), показавши те, що може зробити з нашою уявою книга

.

Італійське видавництво Feltrinelli: “Читання означає опір”

.

 National Book Tokens: від одного книголюба до іншого. На постері герої книг передають один одному купон організації, що є своєрідною валютою, за яку можна отримати книги

“У кожної книги свій прикид”, –  у такий спосіб National Book Tokens заохочує сучасну молодь до читання

.

  Празька книгарня “Anagram”: “Слова створють світи” (“Words create worlds”)

Penguin Books: Unputdownable. Тобто ті, що не відпускають. Ті, що не можна відкласти.

.

“Read a book on the bus and miles away” – рекламна кампанія від австралійської транспортної компанії!

.

Реклама-переможець конкурсу “Читать не вредно. Вредно не читать”, організованого російським видавництвом “Ексмо”

Оксфордська книгарня у своїй рекламі погралася з іменами авторів. Ден Клоун та Вагіна Вульф повинні змусити читача зайти до книгарні:)

Реклама книги “Як здобути чоловіка своєї мрії”:)

Просувають книги не лише видавці і торговці, а й урядові організації. Наприклад, Організація Колективного Просування Нідерландської Літератури, за замовленням якої було створено незвичайні об’ємні біографічні книги «Geschreven Portretten» («Написані портрети»), зроблені у вигляді голів їхніх персонажів. Ось такий піар читанню та видатним  голандцям

.

 

Ось так рекламують буккроссинг: «Приходь зі своєю історією та йди з іншою»

  Центр буккросингу пропонує дати книгам ще один шанс у такий спосіб: “Дівчинка 7 років, впала у кролячу нору”

І ще ось так: дайте книзі шанс, не дайте їй померти

Індійська реклама аудіокниг. Губи, що промовляють до читача

/

Ще одна реклама аудіокниг від Penguin Classics audio books by Y&R Malaysia. “Слухайте Книгу Джунглів та іншу класику!”

/

“Ексмо” для своєї реклами залучає і зірок шоу-бізнесу

 Згадаємо і вітчизняну книжкову рекламу з зірками. Ось цю зі Святославом Вакарчуком, наприклад

 Звертаються у популяризації читання і до класичних авторитетів:)

.

Концепція від Асоціації бібліотекарів Чеської республіки: “Прочитай книгу, поки це не зробив Голівуд” (Read It Before Hollywood Does)

.

Ось така вона рекламна індустрія у книжковому бізнесі. Діліться і ви з нами цікавими рекламними знахідками. Допоможемо вітчизняним рекламщикам креативити!

Щиро Ваш “Друг Читача”