Конкурс буктрейлерів: мистецтво «просування» книжок

Цього літа в Росії був проведений перший дійсно масовий конкурс так званих «буктрейлерів» – рекламних відеороликів про книги, книжкові серії, авторів книг. Думаємо, українським видавцям та читачам незле буде познайомитися з цим поки що мало розповсюдженим у нас способом просування книжкової продукції. Тож, дивимось.

Конкурс VideoBooks був організований силами незалежної книготорговільної мережі Dodo Space за підтримки декількох московських видавців. На конкурс, оголошений на початку червня, було подано понад 100 заявок, у шорт-лист, опублікований у середині серпня, увійшло 10 відеороликів, а 1 вересня організатори оголосили результати змагання.

Перше місце журі конкурсу присудило буктрейлеру на книгу «Молюктеб« (автор ролика – Стас Єфанов):

 

 

Друге місце дісталося ролику до книги «Кульбабове вино» Рея Бредбері (команда авторів в особі Анни Гильов, Сергія Оболонкова, Олени Ширшової, Іллі Матвєєва та Олександри Оболонкової):

 

 

Нарешті, третє місце було присуджено буктрейлеру до книги «Бабуся Смерть» (Ольга Лукас і Наталя Поваляєва):

 

 

Призовий фонд конкурсу склав 55 тис.руб (14 тисяч гривень).:

Перше місце – 25 тис. руб,

друге місце – 17 тис. руб,

третє місце – 13 тис. руб.

З повною версією підсумків Videobooks’a, що включає ролики всіх фіналістів конкурсу, можна познайомитися в блозі проекту.

За матеріалами Pro-books