І Фестиваль книжкової реклами «Клепка;-)»: серія каталогів прав для літературної агенції

.

НОМІНАЦІЯ «ВІЛЬНИЙ СТИЛЬ»

Серія каталогів прав (стиль обкладинок, розроблений на кілька років) для участі літературної агенції в роботі центру літературних агентів Frankfurt Book Fair LitAg.

Аудиторія каталогів: редактори відповідних підрозділів закордонних видавництв, літературні агенти

Замовник: підрозділ компанії PR-Prime — літературна агенція MSBrand Corporation

Виконавець: Компанія PR-Prime

Автори та виконавці: Ксенія Мацкевич (Сладкевич), Сашко Шевцов, Петро Мацкевич, Михайло Євшин

 


 

.

.

.

Більше рекламних робіт учасників Фестивалю книжкової реклами дивіться у рубриці «Виставки».

 

________________________________________________________________

11-13 квітня у рамках виставки «МЕДВІН: Книжковий Світ-2013» розпочне роботу Перший фестиваль книжкової реклами «Клепка;-)», де буде обрано найкращі рекламні роботи у таких номінаціях:

– Графічна реклама (поліграфія, інтернет-банери)

– Відео-реклама (бук-трейлери, ролики)

– Вільний стиль (акції, тури, кампанії, флеш-моби)

– Книжкова обкладинка (як ефективний інструмент реклами)

.

Прийом робіт на участь у Фестивалі вже розпочато. Роботи подаються до 8 квітня. По мірі надходження на сайті «Друг Читача» будуть експонуватися роботи учасників Фестивалю.

.

11-13 квітня під час книжкової виставки «МЕДВІН: Книжковий Світ-2013» буде оголошено переможців.

.

За роботи можна голосувати лайками у соцмережах, а також у коментарях під публікацією. У такий спосіб проводиться голосування за Приз глядацьких симпатій, який вручається незалежно від номінацій.

.

Положення Фестивалю читайте тут.

.

Шановні видавці, дизайнери та рекламісти, долучайтеся до роботи Першого фестивалю книжкової реклами!

.

Друг Читача