І Фестиваль книжкової реклами «Клепка;-)»: обкладинка книги Юрія Завгороднього «Дим-димок…»

.

НОМІНАЦІЯ «КНИЖКОВА ОБКЛАДИНКА»

 

Юрій Завгородній. Дим-димок… : повість. – Л., 2012. – 128 с.

Замовник: видавництво «Кальварія»

 

Виконавець: Компанія PR-Prime

 

Автори та виконавці: Ксенія Мацкевич (Сладкевич), Сашко Шевцов

.

.

.

Більше рекламних робіт учасників Фестивалю книжкової реклами дивіться у рубриці «Виставки».

 

________________________________________________________________

11-13 квітня у рамках виставки «МЕДВІН: Книжковий Світ-2013» розпочне роботу Перший фестиваль книжкової реклами «Клепка;-)», де буде обрано найкращі рекламні роботи у таких номінаціях:

– Графічна реклама (поліграфія, інтернет-банери)

– Відео-реклама (бук-трейлери, ролики)

– Вільний стиль (акції, тури, кампанії, флеш-моби)

– Книжкова обкладинка (як ефективний інструмент реклами)

.

Прийом робіт на участь у Фестивалі вже розпочато. Роботи подаються до 8 квітня. По мірі надходження на сайті «Друг Читача» будуть експонуватися роботи учасників Фестивалю.

.

11-13 квітня під час книжкової виставки «МЕДВІН: Книжковий Світ-2013» буде оголошено переможців.

.

За роботи можна голосувати лайками у соцмережах, а також у коментарях під публікацією. У такий спосіб проводиться голосування за Приз глядацьких симпатій, який вручається незалежно від номінацій.

.

Положення Фестивалю читайте тут.

.

Шановні видавці, дизайнери та рекламісти, долучайтеся до роботи Першого фестивалю книжкової реклами!

.

Друг Читача