І Фестиваль книжкової реклами «Клепка;-)»: просвітницько-комерційний проект від журналу «Ангелятко»

.

НОМІНАЦІЯ «ВІЛЬНИЙ СТИЛЬ»

Проект «Дитяча книжка саморобка-іграшка про походження молокопродуктів ЗАТ «Галичина» (ТМ «Мої корівки»).

Тривалість проекту: 1 місяць.

Автор проекту: дитячий всеукраїнський журнал «Ангелятко».

Мета проекту: популяризувати здорове харчування, вживання молочних продуктів, донести меседж натуральності продуктів ТМ «Мої корівки», розвинути лояльність до бренду.

Проект реалізований через іграшку-саморобку дитячу книжку-складанку: у номері журналу зроблена вкладка з цупкого паперу, на якій намальована книжка-складанка у формі глечика з молоком. На кожній окремій сторінці розповідається історія походження певного молокопродукту, як його винайшли і виготовляли в давнину. На останній продукти ТМ «Мої корівки» ті, про які розповідали на попередніх сторінках, – подано їхній сучасний вигляд. Таким чином проводиться паралель між тими продуктами, що виготовляли у давнину, і продуктами ТМ, паралель про їхню натуральність.

За твердженням психолога, яка була залучена до реалізації проекту, така форма реалізації має ряд плюсів у донесенні меседжів до батьків: 1) дитина обов’язково виготовляє саморобку-книжку з кимось із батьків, відповідно батьки, коли залучені у процес стають лояльними до матеріалу, з яким працюють; 2) спрацьовує ефект іграшки: дитина тривалий час бавиться книжкою, зберігає її у доступному місці (на полиці чи столі, де всі можуть її бачити), просить батьків перечитувати знову і знову; 3) така форма дозволяє розширити ЦА продукту: крім батьків і дітей, книжку бачать бабусі і дідусі, родичі, друзі сім’ї, інші діти у дитсадку, вихователі і т.д.

..

Більше рекламних робіт учасників Фестивалю книжкової реклами дивіться у рубриці «Виставки».

________________________________________________________________

11-13 квітня у рамках виставки «МЕДВІН: Книжковий Світ-2013» розпочне роботу Перший фестиваль книжкової реклами «Клепка;-)», де буде обрано найкращі рекламні роботи у таких номінаціях:

– Графічна реклама (поліграфія, інтернет-банери)

– Відео-реклама (бук-трейлери, ролики)

– Вільний стиль (акції, тури, кампанії, флеш-моби)

– Книжкова обкладинка (як ефективний інструмент реклами)

.

Прийом робіт на участь у Фестивалі вже розпочато. Роботи подаються до 8 квітня. По мірі надходження на сайті «Друг Читача» будуть експонуватися роботи учасників Фестивалю.

.

11-13 квітня під час книжкової виставки «МЕДВІН: Книжковий Світ-2013» буде оголошено переможців.

.

За роботи можна голосувати лайками у соцмережах, а також у коментарях під публікацією. У такий спосіб проводиться голосування за Приз глядацьких симпатій, який вручається незалежно від номінацій.

.

Положення Фестивалю читайте тут.

.

Шановні видавці, дизайнери та рекламісти, долучайтеся до роботи Першого фестивалю книжкової реклами!

.

Друг Читача