І Фестиваль книжкової реклами «Клепка;-)»: рекламна кампанія книги Юрія Горбачевського «Зоряна Казка»

.

НОМІНАЦІЯ «ВІЛЬНИЙ СТИЛЬ»
Рекламна кампанія

.

Рекламна кампанія книги Юрія Горбачевського «Зоряна Казка».
Автор: Юрій Горбачевський.

.

В підтримку книжки «Зоряна Казка» було проведено комплексну промоцію за участю презентацій у книгарнях, виставках та бібліотеках:

Мережа книгарень «Є», м. Київ (листопад‐2010), м. Львів (грудень 2010),

«Книжковий Медвін» (весна-2011),

«Львівський фестиваль дитячого читання» (весна 2011),

Національна бібліотека для дітей та юнацтва (травень‐2011),

Київський палац дітей та юнацтва (червень‐2011)

 

Для серії презентацій було розроблено програму за оригінальним сценарієм, спорідненим з сюжетом казки:

1. Знайомство з автором. Всі діти сідають в широке коло.

2. Автор читає вступ. Після того, як прочитує про зорепад, набирає в руки сріблястих концертних конфеті та розвіює над маленькими гостями.

3. Автор читає про нитки долі та вишитий рушник. Після цього пропонує витягнути за ниточку прив’язану до неї картинку з якоюсь тваринкою чи об’єктом. Після цього дитині потрібно продемонструвати цю картинку, як у грі «крокодил» з єдиною різницею – усі знатимуть, що це за тваринка. По закінченні, автор дістає срібний клубок ниток віри. Відрізає по шматочку кожному, аби пов’язали собі на руку.

4. Автор читає сюжет про «Зоряні гори». Після цього усі намагаються скласти гору‐піраміду з розсипаного у центрі конструктора. По закінченні, автор дістає золотий клубок ниток надії. Відрізає по шматочку кожному, аби пов’язали собі на руку.

5. Автор читає про «Кіліманджаро», де Зорян просить перерахувати «наших» тварин. Кожен назває тваринку чи пташку, що мешкає на території України.

6. Автор читає про Гімалаї. Після цього, діти діляться на групи і кожна з них отримує великий аркуш паперу та кольорові олівці. Усі вони малюють одну гору на аркуші паперу. Після цього, всі аркуші складаються до купи і тим самим бачимо, як виглядають ори Гімалаї. По закінченні, автор дістає червоний клубок ниток любові. Відрізає по шматочку кожному, аби пов’язали собі на руку.

7. Автор дякує усім діткам за те, що завітали в гості і розповідає, що усім разом вдалося віднайти усі клубки ниток долі: «віри, надії та любові».

8. Автограф‐сесія.

«Зоряна Казка» – це історія для дітей віком 6-8 років, написана й видана Юрієм Горбачевським. Виходить у форматі друкованої книжки в твердій палітурці, у форматі набору поштових листівок та в електронному форматі для користувачів iPad.

.

Входить до довгого списку премії BBC «Книга року-2011», а також, автора відзначено премією «За дебют» на львівському фестивалі Дитячого читання «Левеня-2012».

.

З української мови уже перекладена на англійську (Олена Фешовець), литовську (Audra Maksvymene) та білоруську (Яўген Салейчук).

..

Більше рекламних робіт учасників Фестивалю книжкової реклами дивіться у рубриці «Виставки».

________________________________________________________________

11-13 квітня у рамках виставки «МЕДВІН: Книжковий Світ-2013» розпочне роботу Перший фестиваль книжкової реклами «Клепка;-)», де буде обрано найкращі рекламні роботи у таких номінаціях:

– Графічна реклама (поліграфія, інтернет-банери)

– Відео-реклама (бук-трейлери, ролики)

– Вільний стиль (акції, тури, кампанії, флеш-моби)

– Книжкова обкладинка (як ефективний інструмент реклами)

.

Прийом робіт на участь у Фестивалі вже розпочато. Роботи подаються до 8 квітня. По мірі надходження на сайті «Друг Читача» будуть експонуватися роботи учасників Фестивалю.

.

11-13 квітня під час книжкової виставки «МЕДВІН: Книжковий Світ-2013» буде оголошено переможців.

.

За роботи можна голосувати лайками у соцмережах, а також у коментарях під публікацією. У такий спосіб проводиться голосування за Приз глядацьких симпатій, який вручається незалежно від номінацій.

.

Положення Фестивалю читайте тут.

.

Шановні видавці, дизайнери та рекламісти, долучайтеся до роботи Першого фестивалю книжкової реклами!

.

Друг Читача