І Фестиваль книжкової реклами «Клепка;-)»: обкладинка книги Юрія Горбачевського «Зоряна казка»

.

НОМІНАЦІЯ «КНИЖКОВА ОБКЛАДИНКА»
.

Обкладинка книги Юрія Горбачевського «Зоряна казка».

Автори: Юрій Горбачевський, Кіра Скрипниченко.

.

«Зоряна Казка» – це історія для дітей віком 6-8 років, написана й видана Юрієм Горбачевським. Виходить у форматі друкованої книжки в твердій палітурці, у форматі набору поштових листівок та в електронному форматі для користувачів iPad.

.

Входить до довгого списку премії BBC «Книга року-2011», а також, автора відзначено премією «За дебют» на львівському фестивалі Дитячого читання «Левеня-2012».

.

З української мови уже перекладена на англійську (Олена Фешовець), литовську (Audra Maksvymene) та білоруську (Яўген Салейчук).

 

 

.

Більше рекламних робіт учасників Фестивалю книжкової реклами дивіться у рубриці «Виставки».

 

________________________________________________________________

11-13 квітня у рамках виставки «МЕДВІН: Книжковий Світ-2013» розпочне роботу Перший фестиваль книжкової реклами «Клепка;-)», де буде обрано найкращі рекламні роботи у таких номінаціях:

– Графічна реклама (поліграфія, інтернет-банери)

– Відео-реклама (бук-трейлери, ролики)

– Вільний стиль (акції, тури, кампанії, флеш-моби)

– Книжкова обкладинка (як ефективний інструмент реклами)

.

Прийом робіт на участь у Фестивалі вже розпочато. Роботи подаються до 8 квітня. По мірі надходження на сайті «Друг Читача» будуть експонуватися роботи учасників Фестивалю.

.

11-13 квітня під час книжкової виставки «МЕДВІН: Книжковий Світ-2013» буде оголошено переможців.

.

За роботи можна голосувати лайками у соцмережах, а також у коментарях під публікацією. У такий спосіб проводиться голосування за Приз глядацьких симпатій, який вручається незалежно від номінацій.

.

Положення Фестивалю читайте тут.

.

Шановні видавці, дизайнери та рекламісти, долучайтеся до роботи Першого фестивалю книжкової реклами!

.

Друг Читача